Veelgestelde Vragen

Hoe lang duurt het voordat opnames worden verwerkt?

Opnames zijn meestal direct, maar in zeldzame gevallen waarin een handmatige beoordeling nodig is, kan het tot 24 uur duren voordat ze door ons worden verwerkt.

Na goedkeuring, afhankelijk van het beleid van uw bank, wordt het geld binnen 3-5 werkdagen op uw rekening bijgeschreven.

Waarom ontbreekt mijn storting?

Wacht tot 10 minuten voor de transactie om verwerkt te worden.

Als er meer dan 10 minuten zijn verstreken en u bent belast, maar de fondsen ontbreken, stuur dan een betalingsbewijs naar [email protected], zodat wij het verder kunnen controleren en u zo snel mogelijk op de hoogte kunnen stellen.

Waarom werd mijn opname niet verwerkt?

Er kunnen een aantal redenen zijn:

  • U heeft uw voor- en achternaam niet ingevuld in het veld 'Begunstigde';
  • Opname naar een account onder de naam van een andere persoon;
  • Een te groot aantal betaalmethoden toegevoegd aan uw account;
  • Beperkingen opgelegd door uw bank;

Waarom werd mijn debet-/creditcardstorting geweigerd?

Er kunnen een aantal redenen zijn:

  • U heeft uw voor- en achternaam niet ingevuld in het veld 'Begunstigde';
  • Uw kaart is mogelijk verlopen;
  • Onvoldoende saldo;
  • U heeft uw kaartgegevens niet correct ingevuld;
  • Uw uitgevende bank vraagt om specifieke goedkeuring voor de transactie;
  • U heeft geen 3D-beveiligingscode;
  • Ons beveiligingssysteem heeft een mogelijke link tussen meerdere accounts gedetecteerd.

Is er een Golden Panda mobiele app?

Geniet van ons casino op elk apparaat met gemak!
• Android: Open onze website, tik op het browsermenu en selecteer "Toevoegen aan Startscherm."
• iPhone: Open in Safari, tik op de Deel-knop en kies "Voeg toe aan Startscherm."
• Desktop: Klik op "Installeren" naast het stericoon in Chrome, bevestig en krijg toegang tot de app vanaf uw desktop of Startmenu.
Direct spelen was nog nooit zo eenvoudig!

Wanneer ontvang ik mijn wekelijkse cashback?

De wekelijkse cashback wordt elke maandag om 06:00 UTC bijgeschreven. Het bedrag is gelijk aan 10% van uw nettoverliezen van de vorige week en wordt bijgeschreven als opneembare contanten.

Kan ik een opname die ik heb aangevraagd wijzigen of annuleren?

Eenmaal ingediend kan een opnameverzoek niet worden gewijzigd. Annulering is echter mogelijk afhankelijk van de verwerkingsstatus, zichtbaar in het Transacties-tabblad binnen de Kassier. Als de opname geannuleerd kan worden, vindt u de knop 'Annuleren' in dat gedeelte.

Waar kan ik mijn accountgeschiedenis bekijken?

U kunt uw transactie-, casino- en sportweddengeschiedenis bekijken door naar het Activiteiten-tabblad onder Instellingen te gaan. U kunt Instellingen openen in het dropdownmenu door op uw profielpictogram rechtsboven te klikken.

U kunt uw transactiegeschiedenis ook in het Transacties-tabblad in de portemonnee bekijken.

Wat is het minimumbedrag dat ik kan storten/afhalen?

Het minimumbedrag voor een storting is 20 EUR en het minimumbedrag voor een opname is 25 EUR.

Wanneer en waarom moet ik mijn account verifiëren?

Als gelicentieerde gokoperator zijn we verplicht om de persoonlijke gegevens die u verstrekt te verifiëren. Dit verificatieproces is essentieel om al onze spelers te beschermen tegen mogelijke identiteitsdiefstal en om de efficiëntie van financiële transacties te waarborgen.

We voeren periodieke, willekeurige controles uit op accounts in het belang van uw veiligheid.

Hoe lang duurt het verificatieproces van mijn account?

Het verificatieproces is geautomatiseerd en duurt meestal enkele minuten tot een uur.

Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens invoeren?

We verzamelen uw persoonlijke gegevens om misbruik en ongeautoriseerde activiteiten te voorkomen. Uw persoonlijke informatie wordt met de grootste vertrouwelijkheid behandeld en niet aan derden verstrekt, tenzij wettelijk vereist. Door uw geboortedatum in te voeren, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent. Het verstrekken van nauwkeurige persoonlijke gegevens in uw account zorgt ervoor dat u winsten kunt ontvangen van de spellen die u speelt.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

[email protected]

[email protected]

Verboden!
Het gebruik van de inhoud van deze site zonder officiële toestemming is verboden. Inbreuken op het auteursrecht zijn onderhevig aan wettelijke sancties volgens de lokale wetgeving. Alle pogingen worden geregistreerd.